תחבורה ציבורית בדובאי

מכירים את זה שעליתם לאוטובוס בחו"ל אבל לא ידעתם שצריך לתקף אותו בעליה והפקח נתן לכם קנס? או שיצאתם משדה התעופה באמצע הלילה ולא היה לכם מושג איך מגיעים למלון שלכם?
בדיוק בשביל זה הכנו לכם את המדריך המלא לתחבורה הציבורית בדובאי. כאן תקבלו את כל התשובות כיצד התחבורה הציבורית בדובאי עובדת. תגלו איך מגיעים משדה התעופה למרכז העיר, מהם קווי המטרו, אלו כרטיסים קיימים בתחבורה הציבורית בעיר ועוד.

אל תפספסו את המדריך הזה לפני שאתם טסים לדובאי!

נמל התעופה של דובאי - השער של העיר:

"נמל התעופה הבינלאומי של דובאי" (Dubai International Airport – DXB). ממוקם כ-5 קילומטרים דרומית-מזרחית ממרכז העיר דובאי, מה שמאפשר גישה נוחה ומהירה לעיר ולסביבתה. נמל התעופה הבינלאומי של דובאי הוקם בשנת 1960 והוא אחד מהנמלים החשובים ביותר במזרח התיכון ובעולם כולו. מהתחלתו שהוקם כשדה תעופה קטן המשמש את תושבי האמירות. ועד היום, שהוא התפתח למרכז תחבורתי גדול ומשמעותי, המספק שירותים למיליוני נוסעים בכל שנה. 

נמל התעופה של דובאי הוא אחד מהנמלים העמוסים בעולם. בשנה עוברים בו מעל 80 מיליון תיירים ונוסעים עסקיים, מה שממקם אותו במקום השלישי בעולם מבחינת תנועת נוסעים בינלאומית. הכמות המרשימה הזו של נוסעים מעידה על החשיבות הגדולה של נמל התעופה הן לדובאי והן לאזור כולו.

נמל התעופה פועל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. אין הפסקה בפעילותו, כך שניתן למצוא טיסות נכנסות ויוצאות בכל שעה משעות היום והלילה. השעות המגוונות הללו מאפשרות נגישות ונוחות מירבית לכל הנוסעים.

נמל התעופה הבינלאומי של דובאי הוא נמל הבית של חברת התעופה "אמירטס" (Emirates), שהיא אחת מחברות התעופה הגדולות והמובילות בעולם. החברה נוסדה בשנת 1985, ומאז היא צומחת ומתפתחת במהירות, כשהיא מציעה טיסות ליעדים רבים בעולם.

נמל התעופה ממשיך להתפתח ולהתרחב, ובכך מחזק את מעמדו כאחד מהנמלים המובילים והחשובים בעולם. הוא מהווה עדות להצלחה ולשאיפה של דובאי להיות מובילה עולמית בתחומי התחבורה, התיירות והמסחר.

תחבורה ציבורית בדובאי - נמל התעופה

תחבורה ציבורית בדובאי - הגעה משדה התעופה אל העיר

אוטובוסים

קו C01

קו C01 הוא אחד מהקווים המרכזיים עבור תיירים המגיעים לנמל התעופה הבינלאומי של דובאי. קו זה מחבר את הנמל עם אזורים מרכזיים בדובאי, כולל אטרקציות תיירותיות רבות.

תחנות מרכזיות  ומעניינות עבור תיירים:

Dubai Creek – גישה לאזור קריק, שוק התבלינים ושוק הזהב.
Dubai Mall / Burj Khalifa – קניון דובאי ובורג' ח'ליפה, שניים מהאטרקציות המרכזיות בעיר.
Jumeirah – חוף ג'ומיירה, אחד מהחופים הפופולריים ביותר בדובאי.

שעות פעילות: קו C01 פועל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

קו C32

קו C32 הוא קו נוסף שמחבר את נמל התעופה עם אזורים מרכזיים ותיירותיים בדובאי.

תחנות מרכזיות ומעניינות עבור תיירים:

Festival City – מרכז קניות גדול עם חנויות, מסעדות ואטרקציות.
Al Ghubaiba – תחנה קרובה למוזיאון דובאי ולקריק.
Gold Souk – שוק הזהב המפורסם, אטרקציה תיירותית גדולה.

שעות פעילות: קו C32 פועל משעות הבוקר המוקדמות ועד חצות.

קו 27

קו 27 הוא אחד מהקווים המרכזיים שמחבר את נמל התעופה הבינלאומי של דובאי עם אזורים חשובים בעיר. זהו קו נוח ואמין שמשרת את התיירים והנוסעים המקומיים.

תחנות מרכזיות ומעניינות עבור תיירים:

Gold Souk (שוק הזהב) – אחת האטרקציות התיירותיות המפורסמות ביותר בדובאי, המציעה מגוון רחב של תכשיטי זהב ומוצרים ייחודיים.
Deira City Centre – מרכז קניות גדול ומודרני עם חנויות רבות, מסעדות ובתי קפה.
Union Metro Station – תחנה מרכזית של המטרו המאפשרת מעבר קל ונוח לקווים נוספים ולתחבורה הציבורית בעיר.

שעות פעילות: קו 27 פועל משעות הבוקר המוקדמות ועד חצות, עם זמני המתנה קצרים בין כל אוטובוס לאוטובוס.

 

קו 44

קו 44 מחבר את נמל התעופה הבינלאומי של דובאי עם אזורים מרכזיים נוספים בעיר. זהו קו חשוב נוסף לתיירים, המספק גישה נוחה לאטרקציות רבות.

תחנות מרכזיות ומעניינות עבור תיירים:

Festival City – מרכז קניות גדול עם חנויות, מסעדות ואטרקציות, כולל מופעי מים ואור.
Al Ghubaiba Bus Station – תחנה מרכזית המספקת גישה למוזיאון דובאי ולאזור קריק.
Al Jafiliya – קרוב למוזיאון האיחוד ולפארקים מרכזיים.

שעות פעילות: קו 44 פועל משעות הבוקר המוקדמות ועד חצות, עם זמני המתנה קצרים בין כל אוטובוס לאוטובוס.

 

עלויות: עלות הנסיעה בקו 44 נעה בין 5 ל-7 דירהם (AED), בהתאם למרחק הנסיעה. התשלום מתבצע באמצעות כרטיס "נול" (Nol card).

מיקום התחנה בנמל התעופה: טרמינל 1 ו-3: התחנות ממוקמות מחוץ לאזור הנחיתות, באזור ההסעות המרכזי. יש שילוט ברור שמכוון את הנוסעים אל תחנות האוטובוסים.

מטרו

נמל התעופה הבינלאומי של דובאי מחובר היטב למערכת המטרו של דובאי, המספקת גישה נוחה ומהירה למרכז העיר ולאתרים התיירותיים המרכזיים. קו המטרו הראשי המשרת את נמל התעופה הוא הקו האדום (Red Line).

ישנן שתי תחנות מטרו עיקריות בנמל התעופה של דובאי:

  1. תחנת המטרו טרמינל 1 – תחנה זו ממוקמת בסמוך לטרמינל 1, והיא מספקת גישה נוחה לנוסעים המגיעים או יוצאים מטרמינל זה. לאחר היציאה מאזור הנחיתות והמכס, יש לעקוב אחרי השילוט המורה לכיוון המטרו. התחנה ממוקמת בתוך המבנה של הטרמינל, ומסומנת בבירור.
  2. תחנת המטרו טרמינל 3 – תחנה זו ממוקמת בסמוך לטרמינל 3, והיא משמשת בעיקר את נוסעי חברת התעופה Emirates, אך גם נוסעים נוספים יכולים להשתמש בה. התחנה ממוקמת בקומת הקרקע של הטרמינל, והיא נגישה בקלות לאחר היציאה מאזור הנחיתות והמכס. גם כאן יש שילוט ברור שמכוון לנוסעים אל תחנת המטרו.
  • שעות פעילות: קווי המטרו פועלים מיום ראשון עד יום רביעי בין השעות 5:00 בבוקר ל-1:00 בלילה. בימי חמישי, המטרו פועל בין השעות 5:00 בבוקר ל-2:00 בלילה. בימי שישי, המטרו פועל בין השעות 10:00 בבוקר ל-2:00 בלילה, ובימי שבת בין השעות 5:00 בבוקר ל-1:00 בלילה.
  • תדירות: תדירות הרכבות משתנה בהתאם לשעה ביום. בשעות השיא, הרכבות יוצאות כל 3-5 דקות, ובשעות השפל התדירות היא כל 7-10 דקות.

עלויות

עלות הנסיעה במטרו של דובאי נעה בין 3 ל-7.5 דירהם (AED) תלוי במספר האזורים (Zones) דרכם עוברים. 

תחנות חשובות עבור תיירים

  1. Burj Khalifa/Dubai Mall Station – תחנה זו נמצאת בסמוך לבורג' ח'ליפה ולקניון דובאי, שניים מהאטרקציות המרכזיות בעיר.
  2. Mall of the Emirates Station – תחנה זו מספקת גישה לקניון אמירויות, מרכז קניות גדול ומפורסם.
  3. Deira City Centre Station – תחנה זו ממוקמת ליד מרכז הקניות Deira City Centre, אזור קניות ובילוי מרכזי.
  4. Dubai Marina Station – תחנה זו מספקת גישה למרינה של דובאי, אזור פופולרי לתיירים עם מסעדות, חנויות ונופים מרהיבים.
תחבורה ציבורית בדובאי - אנשים נוסעים במטרו של דובאי

מוניות

בנמל התעופה הבינלאומי של דובאי, תחנות המוניות ממוקמות ביציאה מכל אחד מהטרמינלים. להלן מיקומי התחנות:

  • טרמינל 1: תחנת המוניות ממוקמת ממש מחוץ לאזור הנחיתות, בצד ימין של דלתות היציאה. השילוט ברור ומוביל את הנוסעים ישירות לתחנה.
  • טרמינל 2: תחנת המוניות נמצאת ביציאה מאזור הנחיתות, בסמוך לדלתות היציאה הראשיות.
  • טרמינל 3: תחנת המוניות ממוקמת מחוץ לדלתות היציאה, גם כן בצד ימין. ישנן מדרכות ייעודיות לנוסעים המחפשים מוניות.

המחיר הממוצע לנסיעה במונית מנמל התעופה למרכז העיר דובאי נע בין 50 ל-70 דירהם (AED), בהתאם לשעת היום והיעד המדויק. הנסיעה אורכת כ-20-30 דקות, תלוי בתנועה.

בדובאי ניתן לשלם על נסיעה במונית במזומן או בכרטיס אשראי. רוב המוניות מצוידות במכשירי תשלום ניידים, אך תמיד מומלץ לוודא עם הנהג לפני תחילת הנסיעה אם ניתן לשלם בכרטיס אשראי.

כדי להבטיח שאתם עולים על מונית מורשית, חפשו את המוניות הרשמיות של "RTA" (רשות התחבורה והדרכים של דובאי). למוניות אלו יש:

  • גג בצבע קרם עם פנס על הגג.
  • סימן מזהה של RTA על הדלתות.
  • מספר רישוי ייחודי שניתן לראות על לוחית הרישוי.

אין צורך להזמין מונית מראש בנמל התעופה של דובאי. תחנות המוניות פועלות 24/7 וישנם תמיד מוניות זמינות בנמל התעופה. עם זאת, במידה ואתם מעדיפים להזמין מונית מראש, ניתן לעשות זאת באמצעות אפליקציות מקומיות כגון "Careem" או "Uber".

תחבורה ציבורית בדובאי - דיוטי פרי בדובאי

נמל התעופה הבינלאומי של דובאי מציע מגוון אפשרויות תחבורה ציבורית כדי להגיע למרכז העיר ולאתרים התיירותיים. המטרו של דובאי, ובפרט הקו האדום, הוא אחת האופציות הנוחות ביותר, עם תחנות בנמל התעופה שמספקות גישה ישירה למרכז העיר ולתחנות מרכזיות כמו Burj Khalifa/Dubai Mall. בנוסף, ישנם מספר קווי אוטובוס חשובים כמו C01, C32, 27 ו-44, המציעים נסיעות זולות ונוחות לאזורים תיירותיים כמו שוק הזהב וקניון דובאי. המוניות הן פתרון זמין בכל שעות היממה ומספקות נוחות מירבית עם תעריפים שנעים בין 50 ל-70 דירהם לנסיעה למרכז העיר. כל המוניות המורשות מזוהות על ידי סימני RTA ומקבלות תשלום במזומן או בכרטיס אשראי.

המלצתנו היא להשתמש במטרו כדי להגיע מנמל התעופה למרכז העיר. המטרו מציע שילוב אופטימלי של מהירות, נוחות ועלות. המטרו פועל בשעות רבות ובתדירות גבוהה, ומספק גישה ישירה לאתרים מרכזיים, מה שהופך אותו לאופציה המועדפת עבור תיירים המעוניינים לחוות את העיר בצורה חלקה ויעילה.

תחבורה ציבורית בדובאי - מבט מקרוב למטרו של דובאי

תחבורה ציבורית בדובאי - סוגי כרטיסים:

בדובאי, ישנן מספר סוגים של כרטיסים שהם כמו מנויים ועל פי הכרטיס שבו אתם מחזיקים נקבע מחיר הנסיעה. העיר מחולקת לשבעה אזורי נסיעה, יש הבדל במחיר אם נסעתם באזור נסיעה אחד או יותר. לכן, שימו לב שעליכם לתקף את הכרטיס גם בירידה מהתחבורה הציבורית.

כרטיס אדום (Red Ticket)

הכרטיס האדום הוא כרטיס נסיעה חד-פעמי שמתאים במיוחד לתיירים ולנוסעים מזדמנים. הכרטיס נטען מראש וניתן להשתמש בו למספר מוגבל של נסיעות או למשך חמישה ימים לכל היותר.

עלות: 2 דירהם עבור הכרטיס עצמו, ולאחר מכן תעריף הנסיעה:

  • אזור 1: 4 דירהם
  • אזור 2: 6 דירהם
  • 3 אזורים או יותר: 8.5 דירהם

כרטיס זה תקף לנסיעה במטרו בלבד!

כרטיס כסף (Silver Nol Card)

כרטיס כסף הוא כרטיס רב-פעמי המתאים לנוסעים קבועים ולתיירים שמתכננים להשתמש בתחבורה הציבורית לאורך מספר ימים. זהו הכרטיס המומלץ ביותר לתיירים שמבקרים בעיר למספר ימים ורוצים להשתמש בתחבורה הציבורית בצורה תדירה.

עלות: 25 דירהם, כולל 19 דירהם לטעינה ראשונית.
אזור 1: 3 דירהם
2  אזורים: 5 דירהם
3 אזורים או יותר: 7.5 דירהם

שימוש בכרטיס זה נותן:
גמישות בשימוש בכל אמצעי התחבורה הציבורית בעיר.
עלות נסיעה נמוכה יותר בהשוואה לכרטיס האדום.

כרטיס זהב (Gold Nol Card)

כרטיס זהב מיועד למי שמעוניין לנסוע בתנאים טובים יותר ומעוניין להתפנק בנסיעה בתחבורה הציבורית. עם כרטיס זה תקבלו גישה לקרונות הזהב המיוחדים במטרו.

עלות: 

25 דירהם, כולל 19 דירהם לטעינה ראשונית.
אזור 1: 6 דירהם
2 אזורים: 10 דירהם
3 אזורים או יותר: 15 דירהם

כרטיס כחול (Blue Nol Card)

כרטיס זה מיועד יותר לתושבי דובאי ולקבוצות זכאיות להנחות מיוחדות.

ילדים עד גיל 5 זכאים לנסיעה חינם בתחבורה הציבורית. בבנחות לשאר האוכלוסיות הם בהחזקת כרטיס כחול בלבד.

הכרטיס המומלץ ביותר לתיירים הוא כרטיס הכסף (Silver Nol Card). הוא מציע גמישות, נוחות ועלות נסיעה נמוכה יותר בהשוואה לכרטיס האדום. כרטיס זה מתאים במיוחד לתיירים שמתכננים להשתמש בתחבורה הציבורית באופן תדיר במהלך שהותם בדובאי. עבור מי שמחפש חוויית נסיעה מפוארת יותר, כרטיס הזהב (Gold Nol Card) יכול להיות בחירה מצוינת. ניתן לרכוש כרטיסי נסיעה בתחנות המטרו, חנויות נוחות, ובמכונות לממכר כרטיסים הנמצאות ברחבי העיר. 

בנוסף, מומלץ להוריד את האפליקציה "RTA Dubai", המספקת מידע בזמן אמת על תחבורה ציבורית, ומאפשרת תכנון מסלולים, טעינת כרטיסים וביצוע תשלומים.  ניתן לשלם על כרטיסי נסיעה באמצעות אפליקציה זו. באפליקציה ניתן לרכוש את כל סוגי הכרטיסים, לעקוב אחרי היתרה בכרטיס ולבצע טעינה מחדש. האפליקציה זמינה להורדה בחנויות האפליקציות של אנדרואיד ו-iOS. בעזרת אפליקציה זו תוכלו לקנות את הכרטיס באופן דיגיטלי ותוכלו להשתמש בו כאילו קניתם כרטיס פיזי.

תקוף הכרטיסים נעשה על ידי הצמדת הכרטיס למכשיר הקריאה בתחנה או באוטובוס, גם בתחילת הנסיעה וגם בסיומה. תהליך זה מבטיח שהחיוב עבור הנסיעה יהיה מדויק בהתאם למרחק ולזמן הנסיעה.

תחבורה ציבורית בדובאי - המטרו של דובאי מגיע לתחנה

תחבורה ציבורית בדובאי - נסיעה בתוך העיר

מטרו

מערכת המטרו של דובאי היא אחת המתקדמות והמודרניות בעולם. ישנם שני קווי מטרו מרכזיים:

הקו האדום (Red Line)

תחנות המוצא:
Rashidiy: תחנה הממוקמת בצפון-מזרח דובאי, קרוב לנמל התעופה.
UAE Exchange: תחנה שנמצאת בדרום-מערב העיר.

תחנות חשובות ומעניינות עבור תיירים:
Airport Terminal 1 & 3: תחנות המשרתות את נמל התעופה הבינלאומי של דובאי.
Deira City Centre: מרכז קניות פופולרי.
Burj Khalifa/Dubai Mall: גישה לבורג' ח'ליפה ולקניון דובאי, שתי אטרקציות מרכזיות.
Mall of the Emirates: קניון גדול ומפורסם.
Dubai Marina: אזור פופולרי למגורים ותיירות, עם מסעדות ונופים מרהיבים.

שעות פעילות: הקו האדום פועל מיום ראשון עד רביעי בין השעות 5:00 בבוקר ל-1:00 בלילה. בימי חמישי, הקו פועל בין השעות 5:00 בבוקר ל-2:00 בלילה. בימי שישי, המטרו פועל בין השעות 10:00 בבוקר ל-2:00 בלילה, ובימי שבת בין השעות 5:00 בבוקר ל-1:00 בלילה.
תדירות: בשעות השיא, התדירות היא כל 3-5 דקות. בשעות השפל, התדירות היא כל 7-10 דקות.

 

הקו הירוק (Green Line)

תחנות המוצא:
Etisalat: תחנה הממוקמת בצפון העיר.
Creek: תחנה בדרום-מזרח העיר.

תחנות חשובות ומעניינות עבור תיירים:
Al Ghubaiba: תחנה קרובה למוזיאון דובאי ולאזור קריק.
Al Fahidi: תחנה באזור ההיסטורי של בור דובאי.
Salah Al Din: תחנה קרובה לשוק הזהב ולשוק התבלינים.

שעות פעילות: הקו הירוק פועל באותן שעות כמו הקו האדום.
תדירות: התדירות דומה לקו האדום, כל 3-5 דקות בשעות השיא וכל 7-10 דקות בשעות השפל.

שימו לב לכמה כללים חשובים שעליכם לנהוג בהם, כשאתם משתמשים במטרו בדובאי:
אזורים שמורים לנשים וילדים – בקרונות המטרו יש אזורים שמורים לנשים וילדים בלבד. יש לכבד את החלוקה הזו.
איסור אכילה ושתייה – אסור לאכול או לשתות בתוך קרונות המטרו ובתחנות.
שמירה על ניקיון – המטרו בדובאי נחשב לנקי מאוד, ולכן חשוב לשמור על הניקיון ולא להשאיר לכלוך.
שימוש בטלפונים ניידים – שימוש בטלפונים ניידים מותר, אך יש לשמור על שקט ולא להפריע לנוסעים אחרים.

תחבורה ציבורית בדובאי - המטרו של דובאי על רקע העיר

אוטובוסים

דובאי מציעה מערכת אוטובוסים מקיפה ונוחה שמחברת בין אזורים תיירותיים מרכזיים.
שעות פעילות: האוטובוסים פועלים משעות הבוקר המוקדמות (בערך 5:00) ועד חצות.
תדירות: בשעות היום התדירות היא כל 10-15 דקות, תלוי בקו ובשעה.
קווי לילה: ישנם מספר קווי לילה, כולל קווים N55 ו-N30, שפועלים לאורך כל הלילה ומחברים בין אזורים מרכזיים כמו נמל התעופה, דירה, בור דובאי, ו-Jumeirah.

קווי הלילה נוחים מאוד לתיירים המגיעים בטיסות מאוחרות או מעוניינים לטייל בלילה. התחנות מסומנות היטב, והשילוט באוטובוסים וברחובות מספק מידע ברור ונגיש.
האוטובוסים בדובאי הם מודרניים וממוזגים, צבועים בלבן עם פסים אדומים. כל האוטובוסים מצוידים במושבים נוחים, מצלמות אבטחה ומידע דיגיטלי בזמן אמת על התחנות הבאות.

כללים מקומיים בעת נסיעה באוטובוסים:
מקומות שמורים לנשים וילדים – בחלק מהאוטובוסים יש מקומות שמורים לנשים וילדים בקדמת האוטובוס. יש לכבד את החלוקה הזו.
עלייה וירידה – יש לעלות מהדלת הקדמית ולרדת מהדלת האחורית.
תשלום וחיוב – יש להציג את כרטיס הנול בפני המכשיר המותקן באוטובוס עם העלייה ועם הירידה כדי לחייב את הנסיעה בצורה נכונה.

האוטובוסים בדובאי מציעים חוויית נסיעה נוחה, בטוחה וזמינה לתיירים ולתושבים כאחד, ומאפשרים גישה קלה ומהירה לאטרקציות המרכזיות בעיר.

תחבורה ציבורית בדובאי - אוטובוס עוצר בדובאי
תחבורה ציבורית בדובאי - אוטובוס נוסע ברחובות דובאי

מוניות

ניתן להזמין מונית באמצעות אפליקציות ייעודיות. האפליקציות הנפוצות הן:
Careem: אפליקציה פופולרית מאוד בדובאי להזמנת מוניות ושירותי רכב נוספים.
Uber: אפליקציה בינלאומית המציעה שירותי מוניות ורכבים פרטיים בדובאי.

בנוסף,ניתן לעצור מוניות ישירות מהרחוב. מספיק להרים את היד כדי לסמן לנהג שאתם מעוניינים במונית.

 

העלויות של נסיעה במונית בדובאי משתנות בהתאם למרחק, זמן הנסיעה ותעריפים נוספים:
תעריף בסיסי: תחילת נסיעה עולה בין 8 ל-12 דירהם (AED) בהתאם לשעת היום והלילה.
עלות לקילומטר: כל קילומטר נוסף עולה בין 1.82 ל-2 דירהם.
תוספות לילה: תעריף הלילה (22:00-06:00) כולל תוספת קטנה למחיר הבסיסי.
נסיעה מנמל התעופה: תוספת עלות לנסיעה מנמל התעופה היא כ-25 דירהם.

 

כדי לזהות מוניות מורשות בדובאי, יש לחפש את הסימנים הבאים:
צבע הגג: למוניות המורשות יש גג בצבע קרם עם סימן מואר.
לוגו RTA: כל מונית מורשית נושאת את לוגו RTA על דלתות הרכב.
מספר רישוי: לוחית רישוי ייחודית המציינת שהמונית מורשית.

שימו לב כי בעיקר באזורים התיירותיים, תמצאו נהגים המציעים שירותי מוניות מחוץ לתחנות או ללא הזמנה מראש. לרוב יהיו עם רכבים שחורים וינסו לסגור איתכם מחיר. מוניות אלה אינן מורשות והן יותר יקרות מהמוניות הרגילות. אל תתפתו לנסוע איתן.

תחבורה ציבורית בדובאי - מונה של מונית בדובאי
תחבורה ציבורית בדובאי - מוניות בדובאי

הדרך המומלצת לתיירים להשתמש בתחבורה הציבורית בדובאי היא באמצעות כרטיס ה-"Silver Nol Card". כרטיס זה מאפשר גמישות רבה, ניתן לטעינה חוזרת, ומתאים לכל סוגי התחבורה הציבורית בעיר, כולל מטרו, אוטובוסים, טראמים ומוניות מים. הכרטיס מציע עלות נסיעה נמוכה יותר בהשוואה לכרטיס האדום החד-פעמי, ומבטיח חוויית נסיעה נוחה ומותאמת לצרכים המשתנים של התיירים.

בנוסף, מומלץ להוריד את האפליקציה "RTA Dubai", המספקת מידע בזמן אמת על תחבורה ציבורית, ומאפשרת תכנון מסלולים, טעינת כרטיסים וביצוע תשלומים. שימוש במטרו מהווה אופציה נוחה ומהירה להגיע לאתרים המרכזיים כמו בורג' ח'ליפה, קניון דובאי וחוף ג'ומיירה.

מוניות הם אמצעי תחבורה נוח וזמין מאוד בעיר ויוביל אתכם במהירות ממקום למקום. מכיוון שהעלויות שלו גבוהות יותר, אנו ממליצים להשתמש בהם רק בשעות מאוחרות שבהן התחבורה הציבורית פחות זמינה. או למקומות מרוחקים יותר ממרכז העיר.