החזרי מס בפריז

ברוכים הבאים לדף החזרי מס בבודפשט! המחירים של מוצרי הקניות בבודפשט בתוספת עם החזרי המס הגבוהים (יכולים להגיע לעד 27%), הופכים את בודפשט ליעד מושלם לשופינג. לכן, בין אם אתה תייר מנוסה ובין אם אתה טס פעם ראשונה, כדי להוזיל את המחירים של הקניות שלך בבודפשט, כדאי שתדע מה צריך לעשות כדי לקבל את החזרי המס. כאן תוכל למצוא הסברים שלב אחר שלב שיעזרו לך לקבל את מלוא החזר המס המגיע לך.  כדי להבטיח שאתה מעודכן בתקנות המס העדכניות ביותר. בואו נתחיל!

החזרי מס בפריז - מה לעשות בעת הקנייה

בדקו לפני שאתם נכנסים לחנות האם יש לה מדבקה של "Tax-Free Shopping" או של "Global Blue" 
לפני התחלת החשבון ציינו כי אתם מעוניינים לקבל טופס להחזר מע"מ (tax free).

ניתן לאחד קבלות מאותה חנות/רשת, גם אם קניתם בה מספר פעמים במהלך שהותכם בעיר. לכן, אם אתם מתכוונים לקנות באותה חנות/רשת מספר פעמים, שמרו את הקבלות ובקניה האחרונה גשו עם כל הקבלות והוציאו טופס אחד להחזר מע"מ.
את ההחזר ניתן לקבל על קניה של מעל 175€ באותה חנות/רשת.

קחו איתכם את הדרכון לקניות. לרוב, לא יסכימו להכין לכם את הטפסים ללא דרכון מקורי.
שימו לב, שהמוכרים בחנות חותמים על הטופס ורושמים את סכום ההחזר המגיע לכם.

החזרי מס בפריז - מה לעשות בשדה התעופה

שמרו במזוודה את כל הקניות שביצעתם, עם התוויות של המוצרים שרכשתם (לעיתים מבקשים לראות את המוצרים שקניתם ומשווים לקבלות).

לפני הצ'ק אין ולפני מסירת המזוודות, גשו לעמדת החזר המס. כיום יש גם מכונות שבהם ניתן לסרוק את החשבוניות, עם הוראות בשפה האנגלית.
אם אתם מעוניינים לקבל את ההחזר לכרטיס האשראי, עליכם לשים את המעטפות בתיבה שנמצאת ליד העמדה ותוך כ 30 ימי עסקים תקבלו את ההחזר.

אם אתם מעוניינים לקבל את ההחזר במזומן, אתם ממשיכים כרגיל את הצ'ק אין, בידוק בטחוני וכו'. לאחר הדיוטי פרי יש 2 עמדות, שבהן ניתן החזר המס של החברות: global blue, Premier Tax Free,  עליכם לגשת לעמדה הרשומה בטפסים שקיבלתם. אם חלק מהטפסים שלכם של חברה אחת וחלק מהטפסים של החברה השנייה, תאלצו ללכת ולקבל את ההחזר מכל אחת מהחברות בנפרד.

לרוב העמדות של החזר המס פעילות בין השעות 07:00  עד 23:00. במידה והעמדה סגורה, ניתן לשלשל את המעטפה לתוך תיבה ליד העמדה. אנו ממליצים לצלם את הקבלות גם בטלפון, על מנת שיהיה לכם תיעוד שלהן במידת הצורך. 

שימו לב לא לדלג על אף אחד מהשלבים, בלי אחד מהשלבים לא ניתן לקבל את החזר המס.

תשלום החזר המס הוא של צרפת. לכן, גם אם טיילתם במספר יעדים בצרפת, ניתן לקבץ את כל הקבלות, ולקבל את ההחזר בשדה התעופה שממנו אתם יוצאים מצרפת. תוקפן של הקבלות להחזר המס הוא לשלושה חודשים.

עוד מידע חשוב על פריז - אל תפספסו

Booking.com