החזרי מס בפראג

ברוכים הבאים לדף החזרי מס בפראג! בפראג ניתן לקבל החזר של 13% עבור הקניות שאתם מבצעים בעיר, החזר המס בתוספת למחירים האטרקטייבים הופכים את פראג ליעד נהדר לשופינג. חשוב לשים לב ולהקפיד לעשות הכל לפי הכללים על מנת, שתקבלו את החזר המס שיוזיל לכם בצורה משמעותית את עלות הקניות ויכול לעיתים יכול להגיע למאות שקלים.

החזרי מס בפראג - מה לעשות בעת הקנייה

כדי להנות מהחזר המס, יש לשים לב למספר דברים:

  • חשוב לשים לב שבחנות יש שלט של Tax Free Shopping (בדר"כ יהיה ברשתות ובמרכזי קניות), לא בכל החנויות יש החזרי מס, לכן, אם אתם לא בטוחים תשאלו לפניץ
  • האם הקנייה היא מעל 2,001 קורונות צכיות באותה חנות ובאותה רכישה (לא ניתן לאחד חשבוניות כדי להגיע למינימום).
  • הביאו איתכם את הדרכון לחנות בה אתם עושים קניות, לעיתים ניתן להסתפק בצילום של הדרכון, אך לא כל חנות תסכים.

אם עמדתם בשלושת הסעיפים למעלה, בקשו מהמוכר שיביא וימלא לכם את הטופס של החזר המס. שימו לב שכל הפרטים בטופס כתובים בצורה ברורה וקריאה. וכן שכל הפרטים המופיעים בטופס הינם נכונים.

החזרי מס בפראג - מה לעשות בשדה התעופה

  1. ניתן לקבל בעיר עצמה את החזר המס ולא לחכות לשדה התעופה. ישנם דוכנים בקניון פלדיום ובפאשן ארנה. אם קיבלתם החזר מס בעיר, אתם תצטרכו לשלשל לתיבה בשדה התעופה טופס שתקבלו בדלפק החזר המעמ. אם לא תעשו את זה, יקחו לכם את החזר המס שנתנו לכם מכרטיס האשראי (בעת הבקשה לקבל החזר מס, תצטרכו לתת מספר אשראי לערבון)
  2. בעת ההגעה לשדה התעופה, לפני הצ'ק אין וכשאתם עם הפריטים שקניתם גשו לעמדה של  Tax Refound שנמצאת בטרמינל  1 מול כניסה B ותנו לפקיד שנמצא שם את הטפסים שיחתום עליהם. לאחר מכן, תלכו לדוכן הצמוד אליו ובו ניתן לקבל את החזר המס. חשוב להגיע אל הפקיד עם הפריטים שקניתם מכיוון שלעיתים הם מבקשים לראות אותם.
  3. אם אתם מתכננים לבצע את החזר מס בשדה התעופה, חשוב מאוד להגיע מספיק מוקדם כי לעיתים יש במקום תור שיכול להימשך מעל חצי שעה.

את הזיכוי ניתן לקבל במזומן, שיק שישלח אליכם, העברה בנקאית או בזיכוי לכרטיס האשראי.

עוד מידע חשוב על פראג - אל תפספסו

Booking.com