מסלול מומלץ בדובאי

היום הראשון

ברוכים הבאים לדובאי! על פניו, דובאי משקפת את המודרניזם בכל קילומטר מרובע שלה. אבל בפועל, היא עוד הרבה יותר מזה. במהלך המסלול, תגלו שהיא מספקת פרספקטיבה מעניינת על ההיסטוריה והתרבות של המזרח התיכון.

את היום הראשון תתחילו בבוקר עם טיול ברחובות העתיקים של העיר, נבקר בשווקים מיוחדים ונגלה כיצד דובאי צמחה מכפר דייגים קטן, לאימפריה שהיא היום. אחרי שלמדנו על ההיסטוריה של העיר, נעבור למקומות שיגלו לנו על עוצמתה של דובאי. נגיע לגן מיוחד שתצטרכו לשפשף את העיניים ולבדוק שאת לא חולמים.

ברוכים הבאים לדובאי! על פניו, דובאי משקפת את המודרניזם בכל קילומטר מרובע שלה. אבל בפועל, היא עוד הרבה יותר מזה. במהלך המסלול, תגלו שהיא מספקת פרספקטיבה מעניינת על ההיסטוריה והתרבות של המזרח התיכון.

את היום הראשון תתחילו בבוקר עם טיול ברחובות העתיקים של העיר, נבקר בשווקים מיוחדים ונגלה כיצד דובאי צמחה מכפר דייגים קטן, לאימפריה שהיא היום. אחרי שלמדנו על ההיסטוריה של העיר, נעבור למקומות שיגלו לנו על עוצמתה של דובאי. נגיע לגן מיוחד שתצטרכו לשפשף את העיניים ולבדוק שאתם לא חולמים. 

זהו מקום מיוחד מאוד וקשה להאמין שאפשר להקים גן כזה באמצע המדבר. לסיום היום נבקר במדינות ותרבויות נוספות בלי לצאת מדובאי, נוכל לקנות בגדים עם תמונות של כוכבי קיי פופ, להריח תבלינים מיוחדים מלבנון ואיראן ולאכול אוכל הודי מסורתי.

זהו מקום מיוחד מאוד וקשה להאמין שאפשר להקים גן כזה באמצע המדבר. לסיום היום נבקר במדינות ותרבויות נוספות בלי לצאת מדובאי, נוכל לקנות בגדים עם תמונות של כוכבי קיי פופ, להריח תבלינים מיוחדים מלבנון ואיראן ולאכול אוכל הודי מסורתי.

Dubai Gold Souk

דובאי, העיר שמסמלת את הפלא של ההתפתחות המהירה, העיר שהפכה מכפר דייגים קטן למרכז עסקים עולמי ומקום תיירות מרשים. מגדלים מגונים ציירו מחדש את קו הרקיע של העיר, ומטרופולין עירוני נבנה במדבר, אך מעבר למראה המודרני שלה, ישנה פינה שמשמרת את רוח המזרח תיכון המסורתי. אני מדבר על שוק הזהב של דובאי.

מסלול מומלץ בדובאי היום הראשון - הכניסה לשוק הזהב
ככל הנראה מדובר בשוק הגדול ביותר בעולם לזהב. בשוק יש כ 400 חנויות אשר מכילות כ 10 טון זהב בכל רגע נתון. פשוט מטורף! כבר בתחילת המאה ה-20 היו במקום…

סוחרי זהב, לאחר שהשייח מוקטום נתן פטור ממיסים לסוחרי זהב זרים, כך התחילו להגיע סוחרי זהב מאיראן והודו לקנות בשוק זה זהב, מה שהתפתח בהמשך והפך את דובאי למרכז סחר גדול של זהב.

למרות שהמקום נקרא שוק הזהב, לא תהיה לכם תחושה של שוק כמו שאתם כנראה מדמיינים, מדובר על רחובות ובהם חנויות אשר מוכרות זהב. כל החנויות מפוקחות על ידי הרשויות המקומיות, ולכל חנות יש רשיון שמופיע שהם מאושרים על ידי הרשויות המוסמכות לכך ושהם רשאים למכור זהב. הפיקוח על הסוחרים בשוק הוא קפדני מאוד, מי שיחרוג מהכללים ומההוראות,  עלול לאבד את רשיונו למכור בשוק וכתוצאה מכך להפסיד הרבה כסף.

אז מה אפשר לראות ולעשות בשוק? בחנויות תמצאו מגוון רחב של תכשיטים מזהב – החל מצמידים, שרשראות, עגילים, טבעות, שעונים, ואפילו חריטות מותאמות אישית. מסע מרתק מחכה לכם גם מחוץ לחנויות, כאשר אתם מתהלכים בין הדוכנים המסודרים עם מאות התכשיטים המניחים את דובאי במרכז הבמה של הזהב בעולם. אזור השוק נבנה באופן שמשקף את רוח המזרח התיכון: רחובות צרים ותלולים, חנויות קטנות עם פתחים נמוכים ומבנים בצבע חול חם.

שוק הזהב של דובאי הוא מבנה מרשים. השוק בנוי בצורת ריבוע, והוא מכוסה במבנה גג זכוכית. המבנה מוקף בעצים וצמחייה, והוא יוצר אווירה נעימה ושלווה. בתוך השוק, החנויות מסודרות בצורה מסודרת, והן מסווגות לפי סוג התכשיטים שהן מוכרות.

שוק הזהב של דובאי הוא מקום נהדר לקנות תכשיטים. המחירים בשוק הם מאוד תחרותיים, ואפשר למצוא תכשיטים איכותיים במחירים זולים. בנוסף, השוק הוא מקום נהדר ללמוד על התרבות הערבית. הסוחרים בשוק הם ידידותיים ומסבירי פנים, והם ישמחו לענות על כל שאלה שיש לכם על התכשיטים שהם מוכרים. כמה מילים על מחיר הזהב, לזהב יש שער מחיר עולמי, ההפרש וההבדלים במחירים בין החנויות הוא בעמלה שהסוחר לוקח, ולכן ניתן להתמקח איתו על המחיר. שימו לב שאתם מבצעים זאת בצורה מכובדת ולא פוגעים בכבודו.

שימו לב, בשוק מסתובבים כל מיני רוכלים שינסו למכור לכם מוצרים כמו שעונים שרשראות ועוד. ניתן לזהות סוחרים אלו בכך שהם מסתובבים ברחוב והם מציעים לכם את המוצרים אך ואין להם חנות עם הסחורה שלהם. הם אינם מפוקחים וכנראה המוצרים שלהם מזויפים. היזהרו מהם ואל תתפתו לקנות גם אם המחיר נראה לכם משתלם.

שוק הזהב הוא חוויה בפני עצמה, שזוכה להוביל את מסלולי התיירות של דובאי. מגוון תכשיטי הזהב עוצרי נשימה, האווירה המזרחית המרהיבה והאירועים התרבותיים מהם שלא תמצאו בשום מקום אחר.

בקיצור, שוק הזהב של דובאי הוא חוויה עוצרת נשימה שאי לכאורה אפשר להתעלם ממנה. האווירה המזרחית המיוחדת, המגוון המטלטל של תכשיטים מזהב, והתרבות המקומית המעניינת ישאירו אתכם עם חוויה בלתי נשכחת. אז למה אתם מחכים? בואו והתרשמו מהשוק המדהים של דובאי.

אל היעד הבא

אל היעד הבא

לאחר שהכרנו את רובע מונמארטר ואת הסיפור מאחוריו, הגיע הזמן לפגוש את המקומות הכי מיוחדים ברובע. הנקודה הבאה היא בעצם הנקודה הראשונה שלנו בסיור במונארטר

Booking.com

Dubai Perfume Souk

שוק הבשמים של דובאי (Al Ras Perfume Souk) הוא אחד המקומות הפופולריים ביותר בעיר עבור תיירים ומקומיים כאחד. השוק ממוקם בלב העיר העתיקה של דובאי, והוא ביתם של למעלה מ-1,000 חנויות המציעות מגוון רחב של בשמים, סבונים, תערובות תבלינים ועוד.

מסלול מומלץ בדובאי היום הראשון - חנויות בעיר העתיקה של דובאי
ההיסטוריה של שוק הבשמים של דובאי מתחילה לפני כ-500 שנים, כאשר העיר הייתה עדיין כפר קטן. באותה תקופה, הבשמים היו חלק חשוב מהתרבות הערבית, והם שימשו למגוון מטרות, כגון רפואה, דת וקוסמטיקה. שוק הבשמים של דובאי היה אחד…

המרכזים החשובים ביותר למסחר בבשמים באזור, והוא משך אליו סוחרים מכל רחבי העולם. בשנת 1997, שוק הבשמים של דובאי עבר שיפוץ נרחב, והוא הפך לאתר תיירותי מרכזי. השוק עבר שימור של הארכיטקטורה המסורתית שלו, והוא כולל כיום מגוון רחב של חנויות, מסעדות ובתי קפה.

אז מה כל כך מיוחד בשוק הבשמים של דובאי? בנוסף למבנה הייחודי, שוק הבשמים הוא ספר הריחות של המזרח התיכון. בין השורות של הדוכנים החמימים, תוכלו לראות, להריח ואפילו להרגיש את הריחות המגוונים של המזרח. את העוד, המר, הסנדלווד, הלבנדר, הורדים, מושק ועוד.

אם אתם יודעים מה לחפש, אפשר למצוא בשוק הבשמים מגוון אינסופי של בשמים ריחניים ופרחים, שניתן להתאים לטעמכם האישי. ישנם סוחרים שיוכלו ליצור לכם בושם מותאם אישית בהתאם לאישיות ולטעמכם.  כל הבשמים בשוק מוכנים במתכונים שעברו מדור לדור בתור אומה שמודעת לריחות וניחוחות, יש לבשמים תפקיד חשוב. אל תבהלו אם הריחות מרגישים לכם חזקים או מוגזמים מדי, הריחות של הבשמים בדובאי חזקים ועשירים יותר ביחס למה שאנו רגילים בישראל. הבשמים המיוצרים בשוק אינם כוללים אלכוהול, מכיוון שאסור אלכוהול אצל המסולמים. את הבשמים מכינים על בסיס של שמנים או שעווה.

היום, שוק הבשמים הוא אחד מאתרי התיירות המובילים של דובאי. המקום מציע למבקרים מהכל: מחוויה חושית מרהיבה, הזדמנות לרכוש מגוון רחב של בשמים מיוחדים, שמנים מיוחדים ואף תכשיטים ופריטים אישיים.אז אם אתם בדובאי, שוק הבשמים הוא מקום שחובה לבקר בו. חוויה בלתי נשכחת, הן מבחינה חוויתית והן מבחינה תרבותית, מחכה לכם שם. חפשו את הבושם המושלם, התרשמו מהאמנות היחודית של הסוחרים, ותנו לניחוחות העשירים להוביל אתכם למסע בזמן, אל תקופה של מסחר מסורתי בלב המדבר.

אל היעד הבא

אל היעד הבא

ביציאה מהכנסייה ניתן מבט אחרון לעבר פריז , נפנה ימינה ונלך ברחוב שמקיף את הכנסייה נפנה שמאלה אל רחוב Rue du Cardinal Guibert ובסוף הרחוב נפנה שוב שמאלה. (רחובות אלה עמוסים בחנויות מזכרות לתיירים, בבתי קפה ובמסעדות) בסוף הרחוב מצד ימין שלו נגיע ליעד הבא שלנו.

Dubai Spice Souk

כבר שתתקרבו יגיע לאפכם הריחות והניחוחות הנפלאים של התבלינים הפזורים בשקים בכניסה לחנויות.

שוק התבלינים נקרא גם השוק הישן, הוא מורכב מכ-1,000 חנויות, המציעות למכירה מגוון רחב של תבלינים, פירות יבשים, ירקות, זרעים, ממתקים, תה, קפה, בשמים, כלי בית ועוד.  השוק הוא אחד המקומות הצבעוניים והתוססים ביותר בדובאי. הרחובות השוקקים עמוסים ברוכש ובמוכרים, והאוויר מתמלא בריחות התבלינים החריפים. השוק הוא חוויה מיוחדת במינה עבור תיירים ומקומיים כאחד.

מסלול מומלץ בדובאי היום הראשון - סלסלאות מלאות בכל טוב

שוק התבלינים הוא אכן מקום שנוצר מתוך חלום. הבנייה שלו, שהתבצעה באמצעות חומרים מקומיים כמו חימר וקש, מציגה את סגנון הבנייה הסורי, שנפוץ באותה תקופה. האדריכלות משקפת את ההתמקדות של אנשי המקום בחיים היום-יום, והשפעת התרבות הערבית מורגשת בכל פרט ופרט.

אחד הדברים הייחודיים בשוק התבלינים הוא

האווירה האותנטית שלו. השוק הוא לא מקום מלאכותי או מתוכנן, אלא מקום חי ונושם, ששומר על המסורת שלו. השוק הוא מקום שבו תוכלו לפגוש אנשים מכל רחבי העולם, וליהנות מהתרבות העשירה של דובאי. תושבי האמירויות עושים ככל יכולתם לשמור על האותנטיות של השוק. על מנת לשמור על האותנטיות של השוק, לא תראו בו למשל שלטים אלקטרונים אלא רק שלטים רגילים – כך הם שומרים על המסורת שלו.

שוק התבלינים משקף את החוויה המרשימה של התרבות הערבית. הוא מציע מגוון עצום של תבלינים עוצמתיים שחלקם פחות מוכרים לקהל הישראלי, כולל לימון שחור, פקעות ורדים, שורשי סחלבים, זעפרן ועוד. מלבד תבלינים ניתן למצוא בשוק חליטות תה, כלי בישול מזכרות ועוד. כך שיש סיכוי טוב שכבר ביום הראשון תצאו עם מזכרות להביא איתכם. 

המסע החושני מתחיל בראשית הביקור, בריחות המטריפים של התבלינים, העובר דרך מגוון הצבעים שצובעים את המקום באור חם וזהוב, ומסתיים בטעמים המזרחיים. אז אם אתה מחפש חוויה חושנית שמשלבת ריחות, טעמים, צבעים ואמנות, שוק התבלינים בדובאי הוא המקום בשבילך. מדובר במקום שמעניק לך הזדמנות לחוות את המזרח התיכון בצורה המקורית ביותר, להיות חלק מההיסטוריה, וללמוד על תרבות שנותנת משמעות גדולה לאיכות החיים שלה. אז בואו לטעום את החוויה האמיתית של דובאי, ותתחילו את המסע שלכם בשוק התבלינים.

בשוק תוכלו לקנות תבלינים שבטח מי שמבשל במטבח מכיר. אך גם תבלינים פחות מוכרים לקהל הישראלי שמו. כמובן שגולת הכותרת של התבלינים בשוק הוא הזעפרן. המוכרים בשוק יציעו לכם לטעות ממרכולתם. גם בשוק התבלינים ניתן להתמקח על המחירים אך עשו זאת בכבוד.

שני – שישי: 07:30-21:55
שבת – ראשון: 07:30-23:00

אל היעד הבא

אל היעד הבא

בסיום הביקור בשווקים, נחזור אל רחוב Old Baladiya St ונלך בו לכיוון נחל דובאי (דובאי קריק). נחצה את רחוב Old Baladiya St לכיוון הרציף שעל הנחל ונעלה על סירת אברה מסורתית שבעזרתה נחצה לצד השני של הנחל אל תחנת Bur Dubai Abra station.

Dubai Old City

אין ספק שדובאי מכירה את הדרך להפתיע, עם גורדי שחקים מרהיבים, מלונות פאר ותרבות משגעת. אך יש עוד מימד מרתק ומכובד של דובאי – החלק ההיסטורי והתרבותי שלה. העיר העתיקה של דובאי, אשר ידועה  גם בשם "אל פאהידי" היא פנינה שונה ומיוחדת החושפת בפנינו את העבר המרשים של העיר.

מסלול מומלץ בדובאי היום הראשון - מבני העיר העתיקה
השכונה נבנתה במאה ה-18, וזה המקום שבו הפך השייח מקטום בן בושאר א-מקטום לשליט המקומי הראשון של דובאי. באותה תקופה, דובאי הייתה…

כפר דייגים קטן, אך היא החלה לצמוח במהירות בזכות מיקומה האסטרטגי על נחל דובאי. הנחל שימש כנתיב סחר חשוב, והוא אפשר לדובאי לסחור עם מדינות אחרות באזור. לשכונת "אל פאהידי" היה קשר חשוב לנמל הדייגים, מה שהוביל להקמה של העיר העתיקה שם, להקמת מבצר למשפחה שלו וכדי להגן על האזרחים. 

העיר העתיקה של דובאי עברה מספר שינויים במהלך השנים. בשנות ה-70 של המאה ה-20, העיר עברה תהליך מודרניזציה, והרבה מהבתים המסורתיים נהרסו. עם זאת, חלק מהבתים המסורתיים שופצו ושומרו, והם מהווים כיום חלק מהאטרקציה התיירותית של העיר. ניתן לשוטט ברחובות העיר העתיקה לראות את הבתים המשוחזרים שבהם גרו תושבי האמירות.  שכונת "אל פאהידי" מכילה מבנים המייצגים את הסגנון האדריכלי הערבי המסורתי של אזור המפרץ. מבנים אלו מכילים חומות חרס שהיו חומת הגנה בפני החום הקיצוני. שימו לב למגדלים היוצאים מפינות הבתים, בגלל החום הרב השורר באזור, היו צריכים לקרר את הבתים כמובן שמזגן כמו שאנו מכירים כיום לא היה קיים. לכן בעזרת מגדלים האלו תושבי דובאי היו מקררים את בתיהם. העיצובים האדריכליים המיוחדים משקפים את חיי היום-יום של האנשים שחיו שם במאה ה-18, והמשך ההשפעה של התרבות המקומית..

החוויה בעיר העתיקה,  מתחילה בגשר האבן העתיק, המוביל לרחובות מסולסלים וצרים, ברחובות אלו תוכלו לראות בתים הבנויים מחומרים מקומיים וחנויות מקסימות. 

בעיר העתיקה של דובאי יש מספר נקודות עניין מרכזיות:

מוזיאון דובאי – היעד הפופולרי ביותר בעיר העתיקה. נמצא בתוך מבצר אל פאחידי שנבנה במאה ה-18. במוזיאון ניתן לראות את התפתחות של דובאי לאורך ההיסטוריה, סיפורם של התושבים שחיו במקום, את אורח החיים, ואת השינויים שחלו במהלך השנים. כך תוכלו לגלות  כיצד חיו באזור מדברי זה ומה קרה עד שדובאי הפכה למדינת פאר.

בית התה הערבי – במקום יכינו לכם תה מיוחד ויגישו לכם אותו בדיוק כפי שהמקומיים נוהגים לשתות אותו. יבמקום יש פינת צילום אייקונית לאינסטגרם, כך תוכלו לתעד את הרגע המיוחד הזה.

שוק הטקסטיל – כמו שכבר ראיתם בתחילת היום השווקים בדובאי מחולקים לנושאים. ובצד זה של העיר, קיים שוק הטקסטיל. בשוק זה תוכלו לראות בדים מסוגים ומרקמים שונים. ולשטוף את העיניים עם המגוון הרחב של הבדים והצבעים המיוחדים שלהם.

אל היעד הבא

אל היעד הבא

אחרי שהכרנו וחקרנו את השווקים של דובאי והעיר העתיקה, ולמדנו מאיפה כל הסיפור של העיר התחיל, הגיע הזמן לפגוש את האתרים המודרניים של דובאי. הדרך הכי טובה להגיע ליעד הבא היא בעזרת מונית. קחו מונית ובקשו שיקח אותכם לגן הפרחים Dubai Miracle Garden

Miracle Garden

גן הפרחים של דובאי הוא גן פרחים גדול הממוקם בדובאי, איחוד האמירויות הערביות. הגן נפתח לראשונה בשנת 2013 והוא מהווה אחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בדובאי. גן הפרחים בדובאי נבנה בסגנון מודרני. הגן מעוצב בצורה גיאומטרית, והפרחים מסודרים בצורות מיוחדות. הגן גם כולל מגוון של מזרקות, פסלים ויצירות אמנות.

מסלול מומלץ בדובאי היום הראשון - מיקי מאוס בגן הפרחים
אך מה הופך את גן הפרחים לאתר תיירותי מוביל? התשובה היא החוויה החזותית המרהיבה שהוא מציע. גן הפרחים משתרע על שטח של..

72,000 מטר מרובע והוא מחזיק בשיא גינס (אחד מבין כמה רק בגן הזה) של הגן האנכי הכי גדול בעולם. אבל מעבר לשיאי גינס שהגן מחזיק בהם הפלא האמיתי הוא שלמרות מזג האוויר ועל אף שמדובר במדינה מדברית הצליחו לבנות ולתחזק גן כזה עתיר בצמחיה ובפרחים זה לא פחות מנס. בגן יש כ45 מיליון פרחים ומעל 250 מיליון צמחים.

הטיול בגן מתאים לכל סוגי המטיילים ויעידו על כך מיליון וחצי מבקרים כל שנה. ילדים ישמחו לראות דמויות של סרטי וולט דיסני מספוסלות בפרחים.  זוגות יהנו מנקודות החמד הפזורות ברחבי הגןף והרומנטיים מביניהם לא ירצו לעזור את  "מעבר הלבבות", וכמובן שלא נשכח את חובבי צילום או מי שמעוניין להעלות תמונות לאינסטגרם שיהנו במיוחד בגן, מכמות המקומות הבלתי נגמרת שניתן למצוא בגן לצילום. כל מי שמעוניין במקום מרשים לצילום תמונה ימצא מקום בגן הפרחים.  

חלק מהמוצגים בפארק מתחלפים מדי עונה, כך שגם אם כבר הייתם פה פעם תמיד יהיה לכם דברים חדשים לראות. בין המוצגים המפורסמים ניתן לראות את: מטוס האיירבוס של חברת אמירייטס, מיקי מאוס המתנשא לגובה של 18 מטרים, כפר הדרדסים ועוד.

אל היעד הבא

אל היעד הבא

היעד הבא שלנו הוא גם האחרון במסלול של היום הראשון שלנו בדובאי, גם היעד הבא הוא אחד מהמקומות החדשניים שנבנו בדובאי, שהמטרה שלהם להפוך את העיר למרכז תיירות מוביל. במהלך השהות בעיר אתם תדלו שהדרך הכי נוחה להתנייד בעיר היא בעזרת מוניות. מחוץ לגן הפרחים יחכו לכם מוניות שישמחו לקחת אתכם ליעד הבא, בקשו מהנהג לקחת אתכם לגלובל וילג'.

אתר נוסף במסלול שהוא לא חובה, אבל חשבנו שאולי יעניין אתכם

גן הפרפרים בדובאי הוא פרויקט שנבנה על ידי ממשלת דובאי, במטרה להוסיף ממד חדש של תיירות לעיר. הגן התפתח בהדרגה מאז שנת הבנייה שלו ב-2015, והפך למקום מבוקש עבור משפחות, חובבי טבע, וכמובן, תיירים.

המבנה מתהדר בעיצוב מודרני עם חשיבה ירוקה, המקנה לו את האופי המיוחד שלו. יותר מ-15,000 פרפרים מ-50 מינים שונים מתגוררים בשני המבנים הגדולים, שמתארים את צורת תאי הפרפרים, המותאמים במיוחד לשמירה על החיים הטבעיים של הפרפרים. העיצוב נעשה בהשראת הביולוגיה והחיים של הפרפרים, ויוצר אווירה טבעית ומרהיבה של חיים וצבעים. אם התעייפתם ניתן להיכנס לאולם קולנוע ולראות סרט על חיי הפרפר החל משלב הגולם ועד לגודלו המירבי.

אז מה כל כך מיוחד בגן הפרפרים שהופך אותו לאתר תיירות מוביל? ניתן להגיד שמדובר באחד המקומות היחידים בעולם שבו ניתן לחוות את הקסם של הטבע והחיים המגוונים של הפרפרים, באמצע עיר מודרנית במדבר.

גן הפרפרים בדובאי הוא מקום שלא רק מעניק למבקרים הזדמנות לראות מגוון רחב של פרפרים במקום אחד, אלא גם מציע חוויה חינוכית מרתקת וחוויה חזותית מדהימה.

Global Village

תמיד חלמתם להיות בסוריה, לבקר באיראן או בבחריין ואפילו לקפוץ לגיחה קצרה לדרום אמריקה? זהו המקום שבו תוכלו להגשים את חלומכם, גם אם בקטנה. ברוכים הבאים לגלובל וילג', דובאי, המקום שמאגד את כל העולם במקום אחד! גלובל וילג' הוא מקום של הפתעות והתרגשות, והוא משתרע על שטח של 1.2 מיליון מטר רבוע. הפארק מורכב מ-180 דוכנים המייצגים 120 מדינות ברחבי העולם. בכל דוכן ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים המייצגים את אותה המדינה, החל מעבודות יד, מזכרות, ועד מזון ומשקאות. תוכלו להיחשף לעשרות תרבויות שונות בדקות ספורות בלבד.

מסלול מומלץ בדובאי היום הראשון - הדוכן של הודו בגלובל וילג'
ההיסטוריה של גלובל וילג' התחילה בשנת 1997, כשהפרויקט החסר תקדים הזה נולד בראשו של סאלים א-מרי, נשיא ממשלת דובאי לאותו זמן. חזון סאלים הוא לא פחות ממרהיב – לאחד את העולם במקום אחד. הסיבה לבנייה…

של פרויקט מהפכני זה הייתה רצון למצוא דרך חדשנית למשוך תיירים לדובאי, מבלי להתפשר על המגוון התרבותי הרחב של המקום.

הבנייה של גלובל וילג' מביאה איתה את התחושה של התרבויות השונות מכל העולם. כל "וילג'" מייצג מדינה אחרת, והאדריכלות בהתאמה משקפת את הסגנונות האדריכליים המקומיים. האדריכלות המודרנית של דובאי משולבת בצורה הרמונית עם סגנונות אדריכליים מכל העולם, מהאדריכלות האירופית של איטליה ועד לסגנון הבנייה של הודו. מלבד הדוכנים הפזורים בבמקום הנותנים כבוד לכל תרבות ומדינה, תוכלו למצוא בגלובל וילג' העתקים מוקטנים של אתרים מפורסמים בעולם כמו הקולוסיאום של רומא, מגדל אייפל מפריז, הטאג' מהאל ועוד.

בפארק מתקיימים מופעים רבים ומגוונים, חלקם מתקיימים בבמה המרכזית וחלקם ליד ביתני המדינות. בימי חמישי ושישי בשעה 21:00 יש מופע זיקוקים מיוחד במינו. אם הספקתם לבקר במדינות שרציתם ואתם מחפשים אטרקציות נוספות דעו שבפארק יש בנוסף מתקני שעשעועים כמו רכבות הרים, ספינם פיראטים ועוד. חלק מהמתקנים מתאימים גם למבוגרים שבינינו ולא רק לילדים.